Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1669
Title: Обгрунтування та розробка системи показників маркетингового аудиту дистрибуції
Authors: Яренко, А. В.
Keywords: audit
distribution
distribution channel
channel members
аудит
дистрибуция
канал распределения
участники канала
аудит
дистрибуція
канал розподілу
учасники каналу
Issue Date: 2013
Citation: Яренко А. В. Обгрунтування та розробка системи показників маркетингового аудиту дистрибуції [Текст] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 2 (70). - C. 193-199.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті розглянуті питання маркетингового аудиту дистрибуції і управління каналами розподілу. Запропоновано систему показників маркетингового аудиту дистрибуції та досліджені аспекти забезпечення співробітництва між учасниками каналів розподілу.
В статье рассмотрены вопросы маркетингового аудита дистрибуции и управления каналами распределения. Предложена система показателей маркетингового аудита дистрибуции, а также исследованы аспекты обеспечения сотрудничества между участниками каналов распределения.
In the article the questions of marketing audit distribute and manage distribution channels are considered. The system of indicators of marketing audit distribution is proposed and the aspects of collaboration between distribution channels members are investigated.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1669
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V70_P193-199.pdf363,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.