Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17011
Title: Перспективи розробки вітчизняних миючих та дезінфікуючих засобів для фармацевтичної промисловості
Other Titles: Prospects for the development of domestic detergents and disinfectants for the pharmaceutical industry
Перспективы разработки отечественных моющих и дезинфицирующих средств для фармацевтической промышленности
Authors: Шерстюк, Л. С.
Ящук, К. С.
Качан, Р. В.
Keywords: миючі засоби
дезінфекційні засоби
калькуляція собівартості
клінінг
моющие средства
дезинфицирующие средства
калькуляция себестоимости
клининг
detergents
disinfectants
costing
cleaning
Issue Date: 2020
Citation: Шерстюк Л. С. Перспективи розробки вітчизняних миючих та дезінфікуючих засобів для фармацевтичної промисловості [Електронний ресурс] / Л. С. Шерстюк, К. С. Ящук, Р. В. Качан // Технології та дизайн. - 2020. - № 4 (37). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_4_16.
Source: Технології та дизайн
Abstract: Мета роботи – дослідити ринок миючих та дезінфекційних засобів, що використовуються на фармацевтичних підприємствах та оцінити перспективи розробки таких засобів вітчизняного виробництва. Маркетингові дослідження та калькуляція собівартості оригінальних миючих та дезінфекційних засобів. Проведено маркетингові дослідження ринку миючих та дезінфекційних засобів, встановлено засоби для проведення клінінгу та дезінфекції, що використовуються на підприємствах фармацевтичної промисловості, проаналізовано їх кількісний та якісний склад, а також проведено чисельні розрахунки собівартості покомпонентної рецептури для найбільш перспективних засобів. На підставі проведених розрахунків встановлено, що вагому частку ціни на миючі та дезінфекційні засоби становлять витрати на транспортування продукції; націнка бренду; витрати на рекламу та розповсюдження продукції; використання більш дорогої тари. Ґрунтуючись на одержаних даних калькуляцій, існує висока необхідність розробки вітчизняних миючих та дезінфекційних засобів та перспектива зменшення вартості проведення процесів клінінгу та дезінфекційної обробки на фармацевтичних підприємствах в середньому на 20-30 %.
Цель рабрты – исследовать рынок моющих и дезинфицирующих средств, используемых на фармацевтических предприятиях и оценить перспективы разработки таких средств отечественного производства. Маркетинговые исследования и калькуляция себестоимости оригинальных моющих и дезинфицирующих средств. Проведены маркетинговые исследования рынка моющих и дезинфицирующих средств, установлены средства для проведения клининга и дезинфекции, которые используются на предприятиях фармацевтической промышленности, проанализированы их количественный и качественный состав, а также проведены численные расчеты себестоимости покомпонентной рецептуры для наиболее перспективных средств. На основании проведенных расчетов установлено, что весомую долю цены на моющие и дезинфицирующие средства составляют расходы на транспортировку продукции; наценка бренда; расходы на рекламу и распространение продукции; использование более дорогой тары. Основываясь на полученных результатах калькуляций, существует высокая необходимость разработки отечественных моющих и дезинфицирующих средств, а так же перспектива уменьшения стоимости проведения процессов клининга и дезинфекционной обработки на фармацевтических предприятиях в среднем на 20-30%.
Investigate the market for detergents and disinfectants used at pharmaceutical enterprises and assess the prospects for the development of such domestically produced products. Marketing research and cost estimation of original detergents and disinfectants. Marketing research of the market of detergents and disinfectants has been carried out, means for cleaning and disinfection have been established, which are used in the pharmaceutical industry, their quantitative and qualitative composition has been analyzed, as well as numerical calculations of the cost of a component formulation for the most promising means have been carried out. Based on the calculations, it was established that a significant share of the price for detergents and disinfectants is the cost of transporting products; brand markup; advertising and distribution costs; using more expensive containers. Based on the results of calculations, there is a high level of need for the development of domestic detergents and disinfectants, as well as the prospect of reducing the cost of cleaning and disinfection processes at pharmaceutical enterprises by an average of 20-30%.
URI: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_4_16
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17011
ISSN: 2304-2605
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2020_N4_16.pdf690,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.