Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1708
Назва: Особливості використання "правила 4р" при вирішенні проблемних ринкових ситуацій на посередницьких підприємствах
Автори: Євсейцева, О. С.
Пустотіна, К. В.
Ключові слова: маркетингові аспекти
правила 4Р
посередництво в складних ринкових ситуаціях
маркетинговые аспекты
посредничество в сложных рыночных ситуациях
marketing aspects
rules 4R
distressed market situations mediation
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Євсейцева О. С. Особливості використання "правила 4р" при вирішенні проблемних ринкових ситуацій на посередницьких підприємствах [Текст] / О. С. Євсейцева, К. В. Пустотіна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 1 (69). - C. 194-200.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено основні маркетингові аспекти застосування "правила 4р", при вирішенні проблемних ринкових ситуацій та розробки маркетингової стратегії підприємства. Використання та ефективність дії "правила 4р" розглянуто на прикладі посередницького фармацевтичного підприємства.
В статье освещены основные маркетинговые аспекты и эффективность применения "правила 4р", при решении проблемных рыночных ситуаций и разработки стратегий предприятия на основании маркетинговых исследований. Использование и эффективность действия "правила 4р" рассмотрена на примере посреднического фармацевтического предприятия.
The article highlights the main aspects of marketing and the effectiveness of the "rules 4P" in solving the problem of market situations and develop strategies based on market research. Use and effectiveness of the "rules 4P" is considered on the mediation of pharmaceutical companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1708
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V69_P194-200.pdf266,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.