Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17145
Название: Електронна комерція: категорії та сучасні виклики
Другие названия: Электронная коммерция: категории и современные вызовы
E-commerce: categories and current challenges
Авторы: Біловодська, О. А.
Ключевые слова: цифровізація
електронна комерція
онлайн-продаж
Дата публикации: ноя-2020
Издательство: Державний університет "Житомирська політехніка"
Библиографическое описание: Біловодська О. А. Електронна комерція: категорії та сучасні виклики / О. А. Біловодська // Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу : тези виступів Міжнародної наукової конференції, м. Житомир, 5-6 листопада 2020 року. – Житомир : ДУ "Житомирська політехніка", 2020. – С. 11.
Краткий осмотр (реферат): У роботі досліджено категорії електронної комерції для ринків B2B, B2C, B2G, G2C, C2C, а також наведено результати опитування 150 лідерів електронної комерції, щоб з'ясувати, що вони роблять в світлі COVID-19.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17145
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Біловодська_Тези.pdf632,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.