Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17145
Title: Електронна комерція: категорії та сучасні виклики
Other Titles: Электронная коммерция: категории и современные вызовы
E-commerce: categories and current challenges
Authors: Біловодська, О. А.
Keywords: цифровізація
електронна комерція
онлайн-продаж
Issue Date: Nov-2020
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Citation: Біловодська О. А. Електронна комерція: категорії та сучасні виклики / О. А. Біловодська // Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу : тези виступів Міжнародної наукової конференції, м. Житомир, 5-6 листопада 2020 року. – Житомир : ДУ "Житомирська політехніка", 2020. – С. 11.
Abstract: У роботі досліджено категорії електронної комерції для ринків B2B, B2C, B2G, G2C, C2C, а також наведено результати опитування 150 лідерів електронної комерції, щоб з'ясувати, що вони роблять в світлі COVID-19.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17145
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Біловодська_Тези.pdf632,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.