Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17315
Назва: Перспективи міжнародного маркетингу: особливості його прогнозування
Автори: Яренко, А. В.
Вартова, М. В.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Яренко А. В. Перспективи міжнародного маркетингу: особливості його прогнозування / А. В. Яренко, М. В. Вартова // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 22-29 квітня 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 13-14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17315
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APREK2015_P013-014.pdf66,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.