Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17320
Title: Значення інформації в управлінні маркетинговою діяльністю на сучасному етапі розвитку України
Authors: Яренко, А. В.
Рамола, М.-К. П.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Яренко А. В. Значення інформації в управлінні маркетинговою діяльністю на сучасному етапі розвитку України / А. В. Яренко, М.-К. П. Рамола // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 22-29 квітня 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 22-24.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17320
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APREK2015_P022-024.pdf55,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.