Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17338
Назва: Лідери думок у системі маркетингу впливу каналів просування: теоретичні аспекти
Інші назви: Лидеры мнений в системе маркетинга влияния каналов продвижения: теоретические аспекты
Opinion leaders in the system of marketing the influence of promotion channels: theoretical aspects
Автори: Біловодська, О. А.
Кулік, Д. І.
Ключові слова: лідер думок
маркетинг впливу
канал просування
інфлюенсер
блогер
бренд
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Біловодська О. А. Лідери думок у системі маркетингу впливу каналів просування: теоретичні аспекти / О. А. Біловодська, Д. І. Кулік // Маркетингове тестування ринкових перспектив товарних інновацій : монографія / за заг. ред. Є. І. Нагорного. – Суми : Триторія, 2020. – С. 312-320.
Source: Маркетингове тестування ринкових перспектив товарних інновацій
Короткий огляд (реферат): Діджиталізація набирає все більших обертів, щороку з'являється все більше нових методів та інструментів просування, які необхідно аналізувати. Саме тому бурхливий розвиток реклами за допомогою лідерів думок в Інтернеті потребує детального вивчення, що дасть змогу бренд-менеджерам зекономити кошти, не витрачаючись на найдорожчий сьогодні канал реклами, яким є телебаченння, та мати амбасадорів брендів (послів марки), які напряму асоціюватимуться у споживачів із брендом та сформують лояльність до нього на підсвідомому рівні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17338
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISBN: 978-966-97985-5-8
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингове-тестування-Біловодська_Кулік.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.