Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17493
Title: Інноватика туристичного бізнесу і розвитку економіки вражень
Other Titles: Innovation of tourist business and improvement economic development
Authors: Баданюк, О. В.
Довбуш, В. І.
Keywords: інноватика
туризм
індустрія туризму
інновації в туризмі
інноваційна діяльність у туризмі
бенчмаркинг
innovation
tourism
tourism industry
innovations in tourism
innovative activity in tourism
benchmarking
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Баданюк О. В. Інноватика туристичного бізнесу і розвитку економіки вражень / О. В. Баданюк, В. І. Довбуш // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 434-437.
Abstract: В статті проаналізовано методичні основи інноватики туризму, розглянуто не лише секторальні інновації, але й економічну ситуацію в цілому; досліджено важливість інновацій як ключового фактора, що забезпечує розвиток окремих підприємств та країни в цілому; проведено оцінювання інноваційної діяльності підприємств з точки зору можливості їх використання в індустрії туризму; сформовано особливості інновацій у туризмі, що пов’язані з їх сервісним характером та спрямованістю на вдосконалення взаємодії зі споживачем з метою максимального задоволення його потреб, а також визначення їх ролі у підвищенні конкурентоспроможності підприємств індустрії туризму.
The article analyzes the methodological foundations of tourism innovation, considers not only sectoral innovations, but also the economic situation in general; the importance of innovation as a key factor that ensures the development of individual enterprises and the country as a whole is studied; an assessment of the innovative activity of enterprises in terms of the possibility of their use in the tourism industry; Features of innovations in tourism, related to their service nature and focus on improving interaction with the consumer in order to best meet his needs, as well as determining their role in improving the competitiveness of tourism industry.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17493
Appears in Collections:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2020_P434-437.pdf638,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.