Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17544
Title: Просування бренду мас-маркету в Україні засобами медіа
Other Titles: Promotion of the mass market brand in Ukraine through the media
Authors: Прищепчук, М. І.
Ніфатова, О. М.
Keywords: бренд
мас-маркет
медійні засоби
brand
mass market
media
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Прищепчук М. І. Просування бренду мас-маркету в Україні засобами медіа / М. І. Прищепчук, О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 88-91.
Abstract: У статті визначено особливості просування бренду мас-маркету в Україні засобами медіа. Проаналізовано найбільш перспективні підходи для розвитку нової, інтегральної моделі оцінки ефективності брендингу. Встановлено, що Social Media Marketing вирішує безліч бізнес-завдань і є найбільш перспективним методом просування, що дозволяє безпосередньо комунікувати з аудиторією, формувати та підтримувати імідж компанії.
The article identifies the features of mass market brand promotion in Ukraine through the media. The most promising approaches for the development of a new, integrated model for assessing the effectiveness of branding are analyzed. It is established that Social Media Marketing solves many business problems and is the most promising method of promotion, which allows you to directly communicate with the audience, form and maintain the company's image.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17544
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2020_P088-091.pdf748,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.