Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17696
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВолковинська, П.-
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.date.accessioned2021-05-25T13:41:30Z-
dc.date.available2021-05-25T13:41:30Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.citationВолковинська П. Моделі формування і розвитку бренду / П. Волковинська, О. С. Євсейцева // Маркетинг очима молоді : збірник статей молодих вчених та студентів за підсумками ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Хмельницький, 4 червня 2020 року. – Хмельницький : ХНУ, 2020. – С. 30-33.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17696-
dc.language.isoukuk
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.titleМоделі формування і розвитку брендуuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationХмельницькийuk
local.conference.date2020-06-04-
local.conference.nameМаркетинг очима молодіuk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20210520_307.pdf277,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.