Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17696
Назва: Моделі формування і розвитку бренду
Автори: Волковинська, П.
Євсейцева, О. С.
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: Волковинська П. Моделі формування і розвитку бренду / П. Волковинська, О. С. Євсейцева // Маркетинг очима молоді : збірник статей молодих вчених та студентів за підсумками ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Хмельницький, 4 червня 2020 року. – Хмельницький : ХНУ, 2020. – С. 30-33.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17696
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20210520_307.pdf277,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.