Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17698
Title: Методологія оцінки ефективності брендінгу
Authors: Луців, Т.
Євсейцева, О. С.
Issue Date: Jun-2020
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Луців Т. Методологія оцінки ефективності брендінгу / Т. Луців, О. С. Євсейцева // Маркетинг очима молоді : збірник статей молодих вчених та студентів за підсумками ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Хмельницький, 4 червня 2020 року. – Хмельницький : ХНУ, 2020. – С. 38-43.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17698
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20210520_309.pdf401,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.