Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17721
Назва: Public relation як система формування іміджу вузу
Інші назви: Public relation as a system for forming the image of the university
Автори: Євсейцева, О. С.
Лучанська, І. В.
Ключові слова: освітні послуги
маркетинг
маркетингові комунікації
вищий навчальний заклад
імідж
репутація
educational services
marketing
marketing communications
public relations
higher education institution
image and reputation
Дата публікації: бер-2017
Бібліографічний опис: Євсейцева О. С. Public relation як система формування іміджу вузу [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, І. В. Лучанська // Ефективна економіка. – 2017. – № 3. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5497
Source: Ефективна економіка
Эффективная экономика
Efektyvna ekonomika
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні та методологічні засади актуальних напрямів розвитку public relation вищого навчального закладу, які ґрунтуються на специфіці даного сегменту ринку та цільової аудиторії. Розглянуто обґрунтування основних сучасних поглядів вчених на шляхи розвитку PR в розрізі формування іміджу освітніх закладів.
The article considers theoretical and methodological basis of current trends of public relations of the university, based on the specifics of this market segment and target audience. Considered the most common method applied economic research such as analysis and synthesis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17721
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2307-2105
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20210527_306.pdf299,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.