Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17850
Назва: Особливості внутрішнього аудиту витрат підприємства на рекламні заходи
Автори: Радіонова, Наталія Йосипівна
Окончук, А. Р.
Дата публікації: бер-2021
Видавництво: ТОВ "Август Трейд"
Бібліографічний опис: Окончук А. Р. Особливості внутрішнього аудиту витрат підприємства на рекламні заходи / А. Р. Окончук ; наук. кер. Н. Й. Радіонова // Розвиток системи обліку, аналізу та аудиту в Україні: теорія, методологія, організація : збірник тез доповідей учасників ХIX Всеукраїнської студентської наукової конференції, присвяченої пам’яті д.е н., професора, Заслуженого діяча науки і техніки України Олексія Сергійовича Бородкіна, м. Київ, 24 березня 2021 року. – Київ : ТОВ "Август Трейд", 2021. – С. 169-172.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17850
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра обліку і аудиту
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20210622_305.pdf538,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.