Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18143
Назва: Особливості дизайну інте’рєрів інклюзивних закладів дошкільної освіти
Інші назви: Features of design of inclusive preschool education institutions
Автори: Абизов, Вадим
Баланенко, Марина
Ключові слова: дизайн
інклюзивний простір
предметно-просторове середовище
діти з особливими потребами
design
inclusive space
subject-spatial environment
children with special needs
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Абизов В. Особливості дизайну інте’рєрів інклюзивних закладів дошкільної освіти / В. Абизов, М. Баланенко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 190-193.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є визначення особливостей формування предметно-просторового середовища для дітей з обмеженими можливостями. На основі аналізу літературних і нормативних джерел інформації щодо даної тематики виявлено сучасні проблеми організації та вирішення дизайну інтер’єрів дитячих садків та проаналізовано засади функціонального зонування інклюзивного простору дошкільних закладів. Виявлено особливості та аспекти художньо-образних та колористичних рішень організації сучасного інклюзивного простору для дітей з особливими потребами, а також доцільність використання в ньому спеціального обладнання та його розташування в просторі дошкільних закладів.
The purpose of the study is to determine the features of the formation of subject-spatial environment for children with disabilities. Based on the analysis of literary and normative sources of information on this topic, modern problems of organization and solution of interior design of kindergartens are identified and the principles of functional zoning of inclusive space of preschool institutions are analyzed. Peculiarities and aspects of artistic and color solutions of the organization of modern inclusive space for children with special needs, as well as the expediency of using special equipment and its location in the space of preschool institutions are revealed.
DOI: 10.30857/18143
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18143
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2021_V2_P190-193.pdf706,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.