Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18652
Назва: User Experience Design – мистецтво і наука створення позитивних емоцій через взаємодію з продуктом
Автори: Юркевич, Т. В.
Євсейцева, О. С.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Юркевич Т. В. User Experience Design – мистецтво і наука створення позитивних емоцій через взаємодію з продуктом / Т. В. Юркевич, О. С. Євсейцева // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей II Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2021 року. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 93-95.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18652
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER2021_P093-095.pdf146,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.