Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1935
Назва: Стратегічне позиціювання як елемент системи стратегічного управління підприємством
Інші назви: Стратегическое позиционирование как элемент системы стратегического управления предприятием
Strategic positioning as a strategic management system element
Автори: Бєляєва, Н. С.
Ключові слова: стратегічне управління підприємством
промислове підприємство
система стратегічного управління
ресурси підприємства
аналіз середовища функціонування підприємства
стратегія
стратегічне позиціювання
стратегическое управление предприятием
система стратегического управления
промышленное предприятие
анализ среды функционирования предприятия
ресурсы предприятия
стратегия
стратегическое позиционирование
strategic positioning
strategic management
analysis of the enterprise environment
strategy
enterprises resources
system of strategic management
industrial enterprise
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Бєляєва Н. С. Стратегічне позиціювання як елемент системи стратегічного управління підприємством / Н. С. Бєляєва // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент : збірник наукових праць. — Одеса, 2015. — Вип. 14. — С. 119-123.
Source: Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент
Короткий огляд (реферат): У статті визначено фактори, що впливають на вибір стратегічного позиціювання підприємства як елементу системи його стратегічного управління. Проаналізовано умови функціонування підприємств промисловості України, за допомогою матричного методу обґрунтовано вибір стратегічного позиціювання підприємства.
В статье определены факторы, влияющие на выбор стратегического позиционирования предприятия как элемента системы его стратегического управления. Проанализированы условия функционирования предприятий промышленности Украины, с помощью матричного метода обоснован выбор стратегического позиционирования предприятия.
The article defines the factors influencing the choice of the strategic positioning of an enterprise as an element of its strategic management. The conditions of Ukrainian industrial enterprises functioning is analyzed, the choice of enterprises strategic positioning using matrix method is conducted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1935
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160704_501.pdf520,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.