Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1990
Назва: Оптимізація виробничих процесів з використанням інформаційних технологій
Автори: Редько, М. В.
Геселева, Н. В.
Лугиня, Р. О.
Ключові слова: information technology
innovation
information system
automated site
информационные технологии
инновационность
информационная система
автоматизированные места
інформаційні технології
інноваційність
інформаційна система
автоматизовані місця
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Редько М. В. Оптимізація виробничих процесів з використанням інформаційних технологій [Електронний ресурс] / М. В. Редько, Н. В. Геселева, Р. О. Лугиня // Технології та дизайн. - 2016. - № 2 (19). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_2_16.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): Метою даної статті є аналіз методів реінжинірингу бізнес-процесів підприємства за рахунок впровадження нових інформаційних технологій. Охарактеризовано та структуровано головні аспекти впровадження нових інформаційних технологій в підприємство. Визначено напрямки реінжирінгу на підприємствах України.
Целью данной статьи является анализ методов реинжиниринга бизнес-процессов на основе внедрения новых информационных технологий. Описано и структурировано основные аспекты внедрения новых информационных технологий. Определены направления реинжиниринга на предприятиях Украины.
The article is aimed at the analyzes for the methods of reengineering business processes with the new information technologies implementation. The basic aspects of information technologies implementation are described and structured. The main directions of reengineering Ukrainian enterprises are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1990
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_2_16
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
td_2016_N2_16.pdf592,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.