Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19967
Назва: Графічні особливості та комунікаційна специфіка презентаційних плакатів мистецьких та культурних заходів
Інші назви: Graphic features and communication specificity of presentation posters of artistic and cultural events
Автори: Чупріна, Н. В.
Кротова, Т. Ф.
Струмінська, Т. В.
Ключові слова: образно-проєктні рішення
стилістика
плакатне мистецтво
графічний дизайн
плакат
image-design solutions
stylistics
poster art
graphic design
poster
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Чупріна Н. В. Графічні особливості та комунікаційна специфіка презентаційних плакатів мистецьких та культурних заходів [Текст] / Н. В. Чупріна, Т. Ф. Кротова, Т. В. Струмінська // Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторі : монографія / за заг. ред. М. В. Колосніченко. - Київ : КНУТД, 2022. - С. 91-109.
Source: Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторі
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є виявлення характерних особливостей візуальної мови презентаційних плакатів мистецьких та культурних заходів, пошук актуальних графічних рішень для подальшого використання в сучасному дизайні. В роботі здійснено аналіз стилістичних особливостей музичних та пісенних плакатів за певними ознаками, елементами візуальних символів та графічними складовими. Виявлено актуальні й застарілі образно-проєктні рішення у дизайні плакатів другої половини XX ст. Проведено аналіз композиції, колористики, сюжету, декоративних елементів і шрифтів презентаційних плакатів мистецьких та культурних заходів з метою виявлення актуальних та застарілих графічних рішень.
The aim of the work is to identify the characteristic features of the visual language of presentation posters of artistic and cultural events, the search for relevant graphic solutions for further use in modern design. The analysis of stylistic features of music and song posters according to certain features, elements of visual symbols and graphic components is carried out in the work. Relevant and outdated image-design solutions in the design of posters of the second half of the XX century are revealed. The analysis of composition, colors, plot, decorative elements and fonts of presentation posters of artistic and cultural events is carried out in order to identify relevant and outdated graphic solutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19967
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра моди та стилю (МС)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GDIVP_mono_2022_P091-109.pdf1,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.