Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 20.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Особливості проведення публічних закупівель вищими навчальними закладами УкраїниМурована, Л. В.
2016Методи маркетингових досліджень в УкраїніГончаренко, А. О.; Мурована, Л. В.
2016Перспективи розвитку легкої промисловості України в умовах інтеграціїМурована, Л. В.
2016SEO-оптимізація як інструмент інтернет-маркетингуБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2016Сучасні тенденції розвитку маркетингуБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2016Особливості створення позитивного іміджу компаніїУкраїнець, М. Д.; Мурована, Л. В.
2015Методологія здійснення державних закупівель у вищих навчальних закладах УкраїниМурована, Л. В.; Товстик, В. А.
2014Інвент-маркетинг як сучасний метод непрямого впливу на споживачаМурована, Л. В.
2014Теоретичні основи використання матричних методів в процесі формування асортиментного портфеля підприємстваЛабурцева, О. І.; Мурована, Л. В.
2016Практика застосування традиційного інструментарію збору інформаціїБуяло, Антоніна Борисівна; Мурована, Л. В.