Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2054
Назва: Вплив методики стимульованого розвитку точності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів
Інші назви: Влияние методики стимулируемого развития точности на показатели координационных качеств студенток педагогических высших учебных заведений
Influence of methods of the stimulated development of accuracy is on the indexes of coordinating internals of students of pedagogical institutes of higher
Автори: Колумбет, О. М.
Ключові слова: фізичне виховання
координаційні якості
точність
физическое воспитание
координационные качества
точность
physical еdисаtіоn
coordinating intemalss
ассиrасу
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Колумбет О. М. Вплив методики стимульованого розвитку точності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів / О. М. Колумбет // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). — К., 2016. — Випуск 3К 1 (70) 16. — С. 48-53.
Source: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)
Короткий огляд (реферат): У статті викладений аналіз багаторічних досліджень методики стимульованого розвитку координаційних якостей студенток педагогічних ВНЗ (зокрема, точності). Матеріали досліджень показали, що точність - досить складна координаційна якість, яка має різні прояви і різновиди, вдосконалення яких вимагає використання різноманітних вправ. Творчі рухові завдання вимагають різних умов для їх здійснення, і для оцінювання потрібні відповідні критерії. Отримані дані досліджень свідчать про те, що розвивати точність необхідно відповідно до іх різновидів і проявів, що, у свою чергу, вимагає відповідного підходу до змісту методики ії вдосконалення.
Влияние методики стимулируемого развития точности на показатели координационных качеств студенток педагогических высших учебных заведений. В статье изложен анализ многолетних исследований методики стимулируемого развития координационных качеств студенток педагогических ВУЗов (в частности, точности). Материалы исследований показали, что точность- достаточно сложное координационное качество, которое имеет разные проявления и разновидности, совершенствование которых требует использования разнообразных упражнений. Творческие двигательные задания требуют разных условий для их осуществления, и для оценивания нужны соответствующие критерии. Полученные данные исследований свидетельствуют о том, что развивать точность необходимо в соответствии с ее разновидностями и проявлениями, что, в свою очередь, требует соответствующего подхода к содержанию методики ее совершенствования.
In the article the expounded analysis of long-term researches of methods of the stimulated development of coordinating intemalss of students of pedagogical institutes of higher (in particdar, to accuracy). The methods of development of coordinating 'intemalss were based on conception of prwtiing of optimal volume of muscular act'Mty at Ihe use of the physical loading not less than 1-2 hours of daHy employments on fresh air. In maintenance of methods of development of accuracy the complexes of motive tasks were mduded with a repressing orientation on the increase of mdeies of her concrete variety taking into account the simultaneous operating of the physical loading on perfection of basic displays of Ihe investigated coordination. To lhat end there was the applied system of tests and criteria of evaluatcn which allowed with sufficient objectivity to measure growth of accuracy rates after her basic varieties Considerable attention was spared to the variety of the muscular loading. Deployment of various variants of physical exercises which are contained iri the program by the use of different terms and methods of their implementation introductions of creative tasks, which train student to constmcting of new models of the already studied physical exercises, activated them motive activity, stimulated realization of reserve possibilities. Material so researches showed that accuracy is difficult enough coordinating quality, which has different displays and varieties perfection of which requires the use of various exercises. Creative motive tasks require different terms for their realization, and for a new valuation corresponding criteria are needed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2054
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра фізичного виховання та здоров'я
ISSN: 2311-2220
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160926_102.pdf799,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.