Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20638
Назва: Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових досліджень
Інші назви: Modern methods of forecasting market conditions and their use in marketing research
Автори: Євсейцева, О. С.
Новіков, Д. В.
Ключові слова: кон'юнктура ринку
прогнозування
методи прогнозування кон'юнктури
маркетингове дослідження
ефективність прогнозування
market conditions
forecast
forecasting methods conditions
market research
efficiency of forecasting
Дата публікації: тра-2016
Бібліографічний опис: Євсейцева О. С. Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових досліджень / О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава. – 2016. – № 5. – С. 97-100.
Source: Економіка та держава
Экономика и государство
Ekonomika ta derzhava
Короткий огляд (реферат): Розглянуто методи прогнозування кон'юнктури ринку, охарактеризовано їх застосування в маркетингових дослідженнях. Зазначено особливості основних методів прогнозування кон'юнктури ринку. Проаналізовано евристичні методи, економіко-статистичні та економіко-математичні, серед них виділено найбільш актуальні, які використовуються в прогнозуванні ділової активності в сучасному бізнес-середовищі. Встановлено зв'язок між видами маркетингових досліджень та методами прогнозування, які найбільш прийнятні для кожного з них.
Learning the methods of forecasting market conditions, described their use in marketing research. Described the basic methods of forecasting market conditions. Analysis heuristic methods, economic statistics and economics mathematics, selected the most urgent used in the forecasting business activity in today's business environment. Found connection between the types of market research and forecasting method and selected the most appropriate for each other.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20638
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2306-6806
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf146,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.