Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21056
Назва: Insights into digital marketing management framework in modern organizations
Інші назви: Особливості структури управління digital-маркетингом на підприємстві в сучасних реаліях
Автори: Gryshchenko, Ivan
Shkoda, D.
Ключові слова: традиційний комплекс маркетингу
цифровий комплекс маркетингу
інтернет-маркетинг
цифровий маркетинг
інтернет-платформа
traditional marketing mix
digital marketing mix
Internet marketing
online marketing
Internet platform
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Gryshchenko I. M. Insights into digital marketing management framework in modern organizations = Особливості структури управління digital-маркетингом на підприємстві в сучасних реаліях [Текст] / I. M. Gryshchenko, D. Shkoda // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2022. - № 4 (9). - С. 79-86.
Source: Журнал стратегічних економічних досліджень
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано теоретичні та практичні аспекти розвитку digital-маркетингу в працях зарубіжних і вітчизняних науковців. Зазначається, що здебільшого digital-маркетинг сприймається переважно як інструмент маркетингових комунікацій, а не як самостійна частина управління маркетингом в online-середовищі. У цьому дослідженні пропонується теоретичне обґрунтування етимології таких понять, як "digital-маркетинг", "Інтернет-маркетинг", "оnline-маркетинг" та "цифровий маркетинг", оскільки чітке визначення терміну digital-маркетингу в наукових працях зарубіжних і вітчизняних авторів відсутнє (найчастіше його ототожнюють із поняттями електронної комерції, електронного бізнесу чи електронної торгівлі). У роботі представлено структуру управління digital-маркетингом на підприємстві в умовах цифровізації. Підкреслено, що управління digital-маркетингом спрямоване на врахування думок та побажань Інтернет-споживачів, що в результаті створює додану вартість товару чи послуги організації та формує конкурентні переваги, виключаючи при цьому конфлікт інтересів. Запропоновано комплекс інструментів digital-маркетингу на ринку, що інтегрує принципи моделювання Інтернет-маркетингу американського видатного маркетолога Р. Ф. Вілсона, що базується на підході включення елемента "Інтернет-платформа" до Р3-Place – класичного комплексу маркетингу, що дозволяє підприємствам вибрати оптимальну Інтернет-платформу під формат взаємодії з цільовими сегментами. Визначено, що комплекс інструментів digital-маркетингу на ринку складається з таких чотирьох класичних інструментів, як "Продукт", "Ціна", "Місце" (Розподіл та "Просування". При цьому інструмент "Розподіл" включає елемент "Інтернет-платформа". Підкреслено, що кожен із інструментів комплексу digital-маркетингу адаптований під потреби цільових аудиторій споживачів. Доведено, що доданий елемент "Інтернет-платформа", який включений до інструмента "Розподіл", є ключовим для управління digital-маркетингом, оскільки застосування класичного комплексу в online-середовищі пов'язане з вибором оптимальних Інтернет-платформ для пошуку та взаємодії з цільовими аудиторіями споживачів.
The article offers insights into theoretical and applied issues related to digital marketing concept development in the works of foreign and national scholars. It is observed that in most cases digital marketing is primarily viewed as a marketing communication tool but not as an independent element of marketing management in the online environment. This research offers etymology justification to the concepts of digital marketing, Internet marketing, online marketing and digital marketing, since yet there is no clear definition of a digital marketing concept in the international and domestic academic literature (most often it is referred to as equivalent to e-commerce, ebusiness or e-trade). The paper suggests a digital marketing management framework to be used by businesses in the context of digitalization. It is emphasized that a focus of digital marketing management should be placed towards meeting the online customers’ needs and expectations which ultimately translates into added value of organization's goods or services and contributes to building competitive advantages, eliminating potential conflicts of interest. This paper presents a set of digital marketing tools that integrates the principles of Internet marketing modeling (designed by an outstanding American marketer R. F. Wilson) based on the approach of including an Internet platform element into the P3-Place – a classic marketing mix which enables companies to select an optimal Internet platform within their interaction patterns of communication with target segments. According to the research findings, the digital marketing mix covers the following four classical tools, such as "Product", "Price", "Place" (Distribution), and "Promotion". It is also noted that the Distribution tool includes an Internet platform element. A special emphasis is put that each of the digital marketing mix instruments is adapted to the needs of target audiences. The study argues that the added Internet platform element embedded into the Distribution component is critical in managing digital marketing, since the application of the classic marketing mix in the virtual environment is associated with the choice of optimal Internet platforms for searching and communicating with target audiences of consumers.
DOI: 10.30857/2786-5398.2022.4.8
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21056
ISSN: 2786-5398
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2022_N4(9)_P079-086.pdf296,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.