Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21172
Title: Ребрендинг як інструмент для перспективних змін бренду
Other Titles: Rebranding as a tool for promising brand changes
Authors: Хиневич, Р. В.
Шевела, Вікторія
Батрак, Вадим
Keywords: ребрендинг
бренд
графічний дизайн
логотип
фірмовий стиль
перспективний розвиток
цільова аудиторія
rebranding
brand
graphic design
logotype
corporate identity
perspective development
the target audience
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Хиневич Р. В. Ребрендинг як інструмент для перспективних змін бренду / Р. В. Хиневич, В. Шевела, В. Батрак // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 296-300.
Abstract: В роботі розглянуті головні аспекти ребрендингу, які мають корисний вплив при наявності проблем у бренду, що заважають активно розвивати бізнес. Основною метою дослідження став розгляд явища "ребрендинг" як проєкту, здійснення якого відновлює фундамент компанії та покращує унікальні характеристики бренду. У статті розкривається основна інформація, котра посилює обізнаність використання ребрендингу.
The paper highlights the main beneficial aspects of rebranding while having the brand problems that prevent the business from active development. The main purpose of research was to consider the phenomenon of "rebranding" as a project, the implementation of which restores the foundation of the company and improves the unique brand characteristics. The article reveals basic information that raises awareness of rebranding usage.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21172
Appears in Collections:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2022_V2_P296-300.pdf291,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.