Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2263
Title: Формування брендів на базі інтеграції національного культурного контексту та тенденцій світової моди
Authors: Довганюк, С. М.
Пашкевич, К. Л.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Довганюк С. М. Формування брендів на базі інтеграції національного культурного контексту та тенденцій світової моди / С. М. Довганюк, К. Л. Пашкевич // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 1 : Секція "Нові наукомісткі технології виробництва матеріалів, виробів широкого вжитку та спеціального призначення" [Текст] : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 70.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2263
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Appears in Collections:Кафедра моди та стилю (МС)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160428-29_ТЕZY_V1_P070.pdf250,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.