Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22758
Назва: Специфіка дизайну інтер’єрів приміщень закладів освіти в умовах повоєнного відновлення
Інші назви: Specifications of the interior design of the premises of educational institutions during post-war reconstruction
Автори: Ященко, М. А.
Коновалова, К. О.
Шмельова-Нестеренко, О. Є.
Ключові слова: заклади освіти
дизайн інтер’єру
інтер’єрне середовище
навчальний простір
візуальний дизайн
адаптивний простір
післявоєнна відбудова
educational institutions
interior design
interior environment
learning space
visual design
adaptive space
post-war reconstruction
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ященко М. А. Специфіка дизайну інтер’єрів приміщень закладів освіти в умовах повоєнного відновлення / М. А. Ященко, К. О. Коновалова, О. Є. Шмельова-Нестеренко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 66-74.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто особливості сучасних підходів до формування інтер’єрного середовища закладів освіти та можливості їх впровадження в умовах повоєнного відновлення в Україні. Проведено оцінку існуючого підходу до дизайну вітчизняних закладів освіти, проаналізовано зарубіжний досвід організації їх інтер’єру та виділено основні тенденції, які впливають на зміну підходу і відношення до дизайну в освіті.
This article considers the features of modern approaches to the formation of the interior environment of educational institutions and the possibilities of their implementation in the conditions of post-war recovery in Ukraine. An assessment of the existing approach to the design of domestic educational institutions was conducted, the foreign experience of their interior organization was analysed, and the main tendencies that affect the change of the approach and the attitude to design in education were specified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22758
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2022_V1_P066-074.pdf579,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.