Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23845
Название: Кавер-версія як національний бренд в українській культурній індустрії (на прикладі Львівської музичної естради)
Авторы: Охітва, Х. М.
Ключевые слова: українська культурна індустрія
національний бренд
ребрендинг
кавер-версія
Львівська музична естрада
джаз-капела Яблонського
гурт "Wszystko"
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Охітва Х. М. Кавер-версія як національний бренд в українській культурній індустрії (на прикладі Львівської музичної естради) / Х. М. Охітва // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 14 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 194-195.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23845
Располагается в коллекциях:Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
INORKKI_2023_P194-195.pdf259,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.