Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23845
Title: Кавер-версія як національний бренд в українській культурній індустрії (на прикладі Львівської музичної естради)
Authors: Охітва, Х. М.
Keywords: українська культурна індустрія
національний бренд
ребрендинг
кавер-версія
Львівська музична естрада
джаз-капела Яблонського
гурт "Wszystko"
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Охітва Х. М. Кавер-версія як національний бренд в українській культурній індустрії (на прикладі Львівської музичної естради) / Х. М. Охітва // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 14 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 194-195.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23845
Appears in Collections:Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
INORKKI_2023_P194-195.pdf259,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.