Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24548
Title: Сучасні методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства
Authors: Лойко, Д. М.
Стеценко, К. В.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Стеценко К. В. Сучасні методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / К. В. Стеценко ; наук. кер. Д. М. Лойко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 126.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24548
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P126.pdf139,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.