Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24554
Название: Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиці
Авторы: Брайко, М. Г.
Христич, А. В.
Дата публикации: 2014
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Христич А. В. Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиці / А. В. Христич ; наук. кер. М. Г. Брайко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 132.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24554
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2014_P132.pdf137,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.