Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24554
Title: Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиці
Authors: Брайко, М. Г.
Христич, А. В.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Христич А. В. Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиці / А. В. Христич ; наук. кер. М. Г. Брайко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 132.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24554
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P132.pdf137,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.