Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24695
Назва: Research on brand image design from the perspective of regional culture
Автори: Shmelova-Nesterenko, O.
Zhou, Huitong
Ключові слова: regional culture
brand image design
brand value
urban identity
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Shmelova-Nesterenko O. Research on brand image design from the perspective of regional culture / O. Shmelova-Nesterenko, Zhou Huitong // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 32-35.
Короткий огляд (реферат): This article discusses the significance of regional cultural identity in brand image design, emphasizing its crucial role in reflecting a region's economic, cultural, and social development. It notes that successful branding can enhance market competitiveness and consumer attention. The article also highlights the challenges involved in regional brand design, including the need for unique and clear brand identity and the difficulty in aligning cultural based design with current technology. The article concludes that outstanding regional and tourism brands should maximize their cultural authenticity to capture business opportunities and achieve economic and cultural benefits.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24695
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2023_V2_P032-035.pdf533,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.