Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24708
Назва: Концепції для конструювання ідентичності бренду сучасних компаній
Інші назви: Fundamental concepts for constructing the brand identity of modern companies
Автори: Куценко, Анастасія
Пустовіт, Марина
Васильєва, Олена
Ключові слова: бренд
брендбук
дизайн
графічний дизайн
концепція
брендинг
brand
brand book
design
graphic design
concept
branding
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Куценко А. Концепції для конструювання ідентичності бренду сучасних компаній / А. Куценко, М. Пустовіт, О. Васильєва // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 81-84.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто значення бренду для конструювання ідентичності сучасних компаній. Метою дослідження є аналіз особливостей створення концепції для бренду сучасних компаній з точки зору графічного дизайнера. В роботі розкрито основні принципи концепцій відомих компаній "Nike" і "Starbucks". На основі аналізу виявлено ключові стратегії брендингу компаній "Nike" і "Starbucks".
The article discusses the importance of branding for establishing the identity of modern companies. The aim of the research is to analyze the features of creating a concept for the branding of modern companies from the perspective of a graphic designer. The paper reveals the main principles of the branding concepts of well-known companies such as "Nike" and "Starbucks". Based on the analysis, key branding strategies of "Nike" and "Starbucks" are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24708
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2023_V2_P081-084.pdf795,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.