Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24709
Назва: Колір в графічному дизайні як спосіб впливу на споживача
Інші назви: Color in graphic design as a way to influence the consumer
Автори: Куценко, Анастасія
Тимченко, Єлизавета
Ключові слова: колір
дизайн
бренд
логотип
фірмовий стиль
color
design
brand
logo
corporate style
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Куценко А. Колір в графічному дизайні як спосіб впливу на споживача / А. Куценко, Є. Тимченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 85-88.
Короткий огляд (реферат): Представлено аналіз значення кольору в графічному дизайні. Досліджено вплив кольору на споживача. В результаті дослідження визначено основні колірні асоціації.
An analysis of the meaning of color in graphic design is presented. The influence of color on the consumer has been studied. As a result of the study, the main color associations were determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24709
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2023_V2_P085-088.pdf705,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.