Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25049
Назва: Актуальні стилі дизайну веб-сайтів Інтернет-магазинів
Інші назви: Current design styles for online store websites
Автори: Васильєв, О. С.
Ключові слова: веб-сайт
веб-дизайн
стиль дизайну веб-сайту
інтернет-магазин
стильове рішення сайту
маркетплейс
інтернет-аукціон
прайс-агрегатор
прайс агрегатор
прайсагрегатор
website
web design
website design style
site style solution
online store
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Васильєв О. С. Актуальні стилі дизайну веб-сайтів Інтернет-магазинів / О. С. Васильєв // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – 2023. – Вип. 59, Т. 1. – C. 67-73.
Source: Актуальні питання гуманітарних наук
Humanities science current issue
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню стильових рішень дизайну сторінок десктопних версій веб-сайтів Інтернет-магазинів різних типів з метою виокремлення найбільш поширених з них та розробки їх розгорнутої характеристики. Це дослідження містить огляд наукової та популярної літератури стосовно означеної тематики, результати аналізу якої підтверджують актуальність теми роботи. Методологічною основою дослідження стали комплексний підхід, методи аналітичного і візуально-аналітичного аналізу об’єкту дослідження, систематизація інформації про різновиди стильових рішень дизайну сторінок сайтів Інтернет-магазинів. На основі аналізу композиційних рішень сторінок декстопних версій веб-сайтів 470 Інтернет-магазинів різних типів, що реалізують 27 різних груп товарів, було виокремлено найбільш поширені стилі їх оформлення. Виявлено, що різні стилі оформлення характерні як для різних сторінок сайту, так і для різних типів Інтернет-магазинів, а також залежать від напряму діяльності та груп товарів, що реалізується, і їх кількості. Наприклад, американський бізнес-стиль є характерним для рішення головних сторінок Інтернет-аукціонів і відомих маркетплейсів, тематичних Інтернет-магазинів і Інтернет-магазинів, що спеціалізуються на продажах побутової техніки, комп’ютерів та електроніки, книжок та листівок, годинників, сторінок категорій та підкатегорій більшості Інтернет-магазинів. В стилі Organic & Natural оформлюють головні сторінки Інтернет-магазини, які пов’язані з еко-бізнесом, продажем продуктів харчування, квітів та рослин, екологічно безпечних засобів для краси та здоров’я. В ретро стилі оформлюють сторінки вінтажних Інтернет-магазинів, Інтернет-аукціонів та виставок-продажів відповідної тематики тощо. По тексту надані посилання на сайти відповідних Інтернет-магазинів. В ході дослідження виявлено, що відмінності стилів оформлення сторінок сайтів Інтернет-магазинів стосуються їх структури, типографіки, кольорового рішення, типів шрифтів, наявності вільного простору, рисованих елементів, фото та відео контент тощо. За результатами досліджень визначено перелік особливості кожного стильового рішення та наведено його розгорнуту характеристику, підібрано і наведено приклади виокремлених стильових рішень сайтів Інтернет-магазинів.
This article is devoted to research of design solutions of desktop online store websites of various types in order to identify the most common ones and develop their detailed characteristics. This study contains an overview of scientific and popular literature on this topic, the results of the analysis of which confirm the relevance of the topic of work. The methodological basis of the research was an integrated approach, methods of analytical and visual-analytical analysis of the object of research, systematization of information about the types of design styles solutions. Based on the analysis of 470 online shopping websites of various types selling 27 different product groups, the most common styles of their design were identified. It is revealed that different design styles are typical not only for different pages of the site, but also for different types of online stores, and also depend on the direction of activity and groups of products sold and their quantity. For example, the American business style is typicaly consists of online auctions and well-known marketplaces, thematic online stores and online stores specializing in the sale of household appliances, computers and electronics, books and postcards, watches, pages of categories and subcategories. Eco-Business associated online stores speacialize in the sale of different kinds of Organic & Natural products, such as food, flowers, plants, environmentally friendly products for beauty and health. Retro designs can usually be observed on some vintage online marketplace websites, online auctions and exhibitions of relevant topics. The text provides links to the websites of the corresponding online stores. In the course of the study, it was revealed that the differences in page design styles of online store sites relate to their structure, typography, color scheme, font types, availability of free space, drawn elements, photo and video content, etc. Based on the research results, a list of features of each style solution is determined and its detailed characteristics are given. Also some examples of selected style solutions of online store sites are available.
DOI: 10.24919/2308-4863/59-1-9
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25049
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
ISSN: 2308-4855 (Print)
2308-4863 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.