Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25151
Назва: Принципи створення анімаційної тизерної реклами
Автори: Слітюк, О. О.
Овчарек, В. Є.
Маркович, Світлана Юріївна
Ключові слова: тизер
тизерна реклама
трейлер
рекламна компанія
анімація
Дата публікації: чер-2022
Видавництво: Cognum Publishing House
Бібліографічний опис: Слітюк О. О. Принципи створення анімаційної тизерної реклами / О. О. Слітюк, В. Є. Овчарек, С. Ю. Маркович // International scientific innovations in human life : proceedings of XII International Scientific and Practical Conference, Manchester, United Kingdom, 8-10 June 2022. – Cognum Publishing House, Manchester, United Kingdom, 2022. – P. 652-657.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуті питання, пов’язані з розробкою підходів до створення анімаційної тизерної реклами. Проведено аналіз технології створення тизерів, розглянути вимоги до тизерів, визначені критерії ефективності тизерної реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25151
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Слітюк_О.О._Овчарек_В.Є._Маркович_С.Ю.pdf910,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.