Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2601
Назва: Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу
Інші назви: Концептуальный подход к управлению торговыми марками на основе теории жизненного цикла
A conceptual approach to trademarks management on the basis of life cycle theory
Автори: Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Ключові слова: бренд
стратегії управління
торговельна марка
життєвий цикл
бренд-менеджмент
торговая марка
жизненный цикл
стратегии управления
brand
management strategies
trademark
life cycle
brand management
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Ганущак-Єфіменко Л. М. Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. — 2011. — № 12 (126). — С. 170-174.
Source: Актуальні проблеми економіки
Короткий огляд (реферат): У статті викладено результати досліджень у сфері управління торговельними марками підприємств, визначено етапи побудови успішного бренду та запропоновано комплекс заходів щодо ефективного управління торговельними марками на основі системи архітектурних елементів життєвого циклу, за допомогою яких будується успішний бренд.
В статье изложены результаты исследований в сфере управления торговыми марками предприятий, определены этапы построения успешного бренда и предложен комплекс мероприятий относительно эффективного управления торговыми марками на основе системы архитектурных элементов жизненного цикла, с помощью которых строится успешный бренд.
The article presents the results of the research in the field of enterprises trademarks management and determines the stages in the development of a successful brand also offering a complex of measures on the efficient trademarks' management basing on the system of architectural elements of a life cycle by means of which a successful brand is upbuilt.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2601
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 1993-6788
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161021_120.pdf82,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.