Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26326
Title: Цінові оптимізаційні моделі у маркетинговому ціноутворенні
Authors: Чубукова, О. Ю.
Колтко, Ю. Ю.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Колтко Ю. Ю. Цінові оптимізаційні моделі у маркетинговому ціноутворенні / Ю. Ю. Колтко ; наук. кер. О. Ю. Чубукова // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 18.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26326
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P018.pdf146,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.