Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26329
Title: Стратегія бренду як парадигма маркетингу конкурентоспроможності бренду
Authors: Яренко, А. В.
Бутенко, А. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Бутенко А. В. Стратегія бренду як парадигма маркетингу конкурентоспроможності бренду / А. В. Бутенко ; наук. кер. А. В. Яренко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 21.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26329
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P021.pdf139,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.