Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26330
Назва: Дослідження сучасного стану Інтернет-реклами у маркетингових комунікаціях
Автори: Яренко, А. В.
Ковальова, К. Л.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ковальова К. Л. Дослідження сучасного стану Інтернет-реклами у маркетингових комунікаціях / К. Л. Ковальова ; наук. кер. А. В. Яренко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26330
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P022.pdf141,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.