Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26360
Title: Удосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницьких підприємств України
Authors: Ковальчук, С. В.
Забурмеха, Л. І.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Забурмеха Л. І. Удосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницьких підприємств України / Л. І. Забурмеха ; наук. кер. С. В. Ковальчук // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 52.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26360
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P052.pdf138,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.