Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26404
Назва: Прихована реклама як загроза маркетингового середовища
Автори: Грицюта, Н. М.
Геселева, К. О.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Геселева К. О. Прихована реклама як загроза маркетингового середовища / К. О. Геселева ; наук. кер. Н. М. Грицюта // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 91.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26404
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P091.pdf146,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.