Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26408
Title: Роль мотивації у формуванні ринку інновацій
Authors: Натрошвілі, Георгій Робертович
Король, О. М.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Король О. М. Роль мотивації у формуванні ринку інновацій / О. М. Король ; наук. кер. Г. Р. Натрошвілі // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 95.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26408
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P095.pdf138,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.