Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26436
Название: Політичний маркетинг як новий напрям маркетингового дослідження
Авторы: Григоревська, Олена Олександрівна
Шевченко, В. Р.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Шевченко В. Р. Політичний маркетинг як новий напрям маркетингового дослідження / В. Р. Шевченко ; наук. кер. О. О. Григоревська // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 123.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26436
Располагается в коллекциях:Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P123.pdf139,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.