Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26436
Title: Політичний маркетинг як новий напрям маркетингового дослідження
Authors: Григоревська, Олена Олександрівна
Шевченко, В. Р.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Шевченко В. Р. Політичний маркетинг як новий напрям маркетингового дослідження / В. Р. Шевченко ; наук. кер. О. О. Григоревська // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 123.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26436
Appears in Collections:Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P123.pdf139,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.