Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26438
Title: Математичне моделювання в формуванні маркетингових стратегій підприємств
Authors: Геселева, Н. В.
Головань, Х. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Головань Х. В. Математичне моделювання в формуванні маркетингових стратегій підприємств / Х. В. Головань ; наук. кер. Н. В. Геселева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 125.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26438
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P125.pdf145,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.