Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2812
Назва: Активізація управлінської діяльності вищих навчальних закладів: маркетинговий аспект
Автори: Крахмальова, Н. А.
Ключові слова: ринок освітніх послуг
вищі навчальні заклади України
маркетингові комунікації
виставкова діяльність
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Крахмальова Н. А. Активізація управлінської діяльності вищих навчальних закладів: маркетинговий аспект / Н. А. Крахмальова // Економіка і управління. — 2011. — № 1. — С. 41-46.
Source: Економіка і управління
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості розвитку освітніх послуг в Україні, теоретичні засади поняття «маркетингові комунікації» та значення маркетингової діяльності в вищих навчальних закладів у досягненні їх комерційних та некомерційних цілей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2812
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161031_106.pdf125,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.