Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2813
Назва: Формування професійно-комунікативної компетентності майбутнього інженера педагога у процесі фахової підготовки
Інші назви: Formation of professional and communicative competence of future engineers-teachers in the process of professional training
Формирование профессионально-коммуникативной компетентности будущих инженеров-педагогов в процессе профессиональной подготовки
Автори: Богославець, Любов Петрівна
Житеньова, Людмила Вікторівна
Ключові слова: компетентність
технології навчання
комунікативність
професіоналізм
фахова підготовка
інженер-педагог
компетентность
коммуникабельность
технологии обучения
профессионализм
профессиональная подготовка
инженер-педагог
competence
communication skills
learning technology
engineer-teacher
training
professionalism
Дата публікації: гру-2015
Бібліографічний опис: Богославець Л. П. Формування професійно-комунікативної компетентності майбутнього інженера педагога у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / Л. П. Богославець, Л. В. Житеньова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. — 2015. — Вип. 8. — Частина ІV. – С. 15-19. Режим доступу: http://www.kspu.kr.ua/ua/ntmd/konferentsiy/conf-problemy-ta-inovatsii/sektsiia-2/4725-formuvannya-profesiyno-komunikatyvnoyi-kompetentnosti-maybutnoho-inzhenera-pedahoha-u-protsesi-fakhovoyi-pidhotovky.
Source: Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі формування професійно-комунікативної компетентності майбутнього інженера-педагога. Зазначено, що рівень професіоналізму фахівця визначає компетентність, а його досягнення відбуваються через здобуття необхідних компетенцій, які досягаються у процесі професійної підготовки. Метою та результатом професійної підготовки фахівця є рівень сформованості його компетентності. Визначені структурні компоненти професійно-комунікативної компетентності майбутнього інженера-педагога.
Статья посвящена проблеме формирования профессионально-коммуникативной компетентности будущего инженера-педагога. Отмечено, что уровень профессионализма специалиста определяет компетентность, а его достижения происходят посредством получения необходимых компетенций, которые достигаются в процессе профессиональной подготовки. Целью и результатом профессиональной подготовки специалиста является уровень сформирования его компетентности. Определены структурные компоненты профессионально-коммуникативной компетентности будущего инженера-педагога.
The article deals with the problem of formation of professional communicative competence of the future engineer-teacher.It is noted that the level of professionalism defines competence, and its achievements are due to obtain the necessary competencies are achieved during training.The aim and result of professional training is the level of formation of its competence.The structural components of professional communicative competence.Successful teaching of professional engineering profession depends not only on the level of competence of its formation, but the degree of development of personal qualities that directly influence the success and strong performance in the implementation of professional and educational activities.Among the important personality of the teacher professional engineering specialties appear moral, communication, organizational quality;psychophysical and professional quality;intellectual, business, volitional, emotional, emphatic quality;active life, dynamism, emotional culture, organization, communicative, dydaktychnist, technical intelligence, creativity, teaching professional intelligence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2813
Faculty: Факультет індустрії моди
Department: Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну
ISBN: 978-966-7406-67-7
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161104_Bogoslavets.pdf143,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.