Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2976
Title: Маркетингова політика розподілення
Authors: Щербак, В. Г.
Keywords: просування продукції
збут продукції
маркетингова політика
канали розподілення
маркетингова логістика
товарний рух
державна закупівля
державне замовлення
Issue Date: 2010
Publisher: ІНЖЕК
Citation: Щербак В. Г. Маркетингова політика розподілення [Текст] : Підручник / В. Г. Щербак. — Харків : ВД "ІНЖЕК", 2010. — 224 с.
Abstract: Розглянуто теоретичні, методологічні та практичні аспекти складових маркетингової політики розподілення продукції підприємства. Подано основні поняття видів на форм розподілення, розглянуто теоретичні та практичні питання формування, конструювання та функціонування каналів розподілення, використання найбільш ефективних систем збуту продукції, порядок прогнозування, управління та організації системи розподілення підприємства.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2976
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISBN: 966-978-392-310-9
Appears in Collections:Навчально-методичні видання
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161110_Scherbak.pdf11,64 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Cover2016.ZZ_Image009.jpgОбкладинка87,1 kBJPEGThumbnail
View/Open
20161110_Scherbak_TitulZmist.pdfТатульна сторінка + зміст313,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.